Tuesday, April 6, 2010

Sissel Kyrkjebø - Sarah's Song

个人推荐女歌手 - Sissel Kyrkjebø (挪威著名女歌手) ~ 喜欢歌曲@唯美旋律。
推荐歌曲 - Sarah's Song




(给妈妈的歌)

Mama how do I begin
To explain this situation weˇre in
Angels heard the beautiful words
That you prayed
And showed me the way to you

And they knew you were in love
So they sent me down from heaven above
Angels cried and kissed me goodbye
I was long gone  this is my song to you

Oh, my song could never be
As sweet as the song you sing to me
Oh, my love could never be
As deep as the love you give to me

When your fingers touch my skin
And you kiss my lips and tickle my chin
I breathe you in, oh mama Iˇm where I belong
This is my song to you

Oh, my song could never be
As sweet as the song you sing to me
Oh, my love could never be
As deep as the love you give to me

Oh, one day I will be grown
And I know Iˇll have a child on my own
Remember me this way, cause some day
Iˇll be long gone  singing my song to you

Oh, my song could never be
As sweet as the song you sing to me
Oh, my love could never be
As deep as the love you give to me

妈妈,我如何开始
解释我们现在的关系
天使听到您祷告的话语
是如此美丽
就把我带到您这儿

他们知道您饱含真爱
所以送我从天堂下来
天使哭吻我再见
我很快不见这是我献给你的歌

哦,我的歌永远不能
像你唱给我的那样甜
哦,我的爱绝不可能
像你给予我的那样深

当你的手指亲抚我的肌肤
亲抚我的嘴唇,逗弄我的下巴
我呼吸着你的气息,妈妈啊,我属于你
这是我献给你的歌

哦,我的歌永远不能
像你唱给我的那样甜
哦,我的爱绝不可能
像你给予我的那样深

哦,总有一天我会长大
我也会有我自己的小孩
用这种方式记着我,因为有一天
我也会 唱着给你的歌远去

哦,我的歌永远不能
像你唱给我的那样甜
哦,我的爱绝不可能
像你给予我的那样深

No comments:

Post a Comment